VBO Plus
Forestil dig et system til varebestilling, som er udviklet med ét hovedformål: At skabe merværdi til din forretning. VBO Plus er systemet til dig, der ønsker en effektiv hverdag på apoteket; med færre omkostninger og mere tid til de værdiskabende processer.
-
Hertil kommer:
– Øget fleksibilitet
– Større tryghed
– Højere sikkerhed
– Færre håndteringsomkostninger
– Mindre tidsforbrug til varehåndtering
Det modulbaserede grundkoncept sikrer høj individualisering i forhold til netop dit apotek. VBO Plus er systemet, der giver dig fuld kontrol og overblik.
-
Du bestemmer nemlig selv dit parameter-set-up:
– Individuelt valg af parameter-set-up
– Individuel og ensartet substitutionspraksis
– Individualiseret udvalg af moduler
VBO Plus er det ideelle logistikværktøj til dig og dine kolleger. Individuelt og fleksibelt på én gang. Uanset om I benytter NNIT/Axapta eller Cito IT/C2, tilpasser vi naturligvis VBO Plus, så det lever op til jeres apoteks ønsker og behov. Både nu og fremover.
Vi sørger løbende for at tilpasse jeres VBO Plus-løsning. Det eneste, I skal gøre er at give os adgang til jeres lagersystem. Nemmere kan det ikke blive …
Det er da jer, der bestemmer …
Du og dine kolleger vælger selv VBO Plus-parametre for jeres apotek, ligesom I naturligvis også selv vælger substitutionspraksis.
Bedst mulig leveringssikkerhed
- automatisk bestilling af nye varer i takstperiode
- automatisk regulering af restordre
- automatisk ændring af 1. valg ved restordrer
- automatisk justering af bestillingsparameter ved begyndelse/afslutning på takstperiode
- automatisk ændring af 1. valg ved firmafusioner
- ensartet substitutionspraksis
Flere fordele for jer …
- fakturagodkendelse/opdatering af kreditnota
- apotekstilpassede udløbslister, som afspejler apotekets lagerbeholdning
- individuelle lister/udskrifter
- forslag og hjælp til indkøbsoptimering
- servicegradsmåling
VBO Plus har intet facit. Du og dine kolleger er med til at videreudvikle værktøjet ved at fortælle os om jeres apoteks løbende ønsker og behov.
Kontakt salg allerede i dag og hør mere.
TMJ Retur
Vi sender varerne tilbage i spil
Hidtil har det på mange måder været komplekst at styre returvarer. Varerne har fyldt i mere end én forstand – ikke kun fysisk på et lager men også mentalt hos de apoteksansatte, der halvårligt har skullet håndtere det manuelt krævende arbejde isoleret fra kolleger og kunder.
Overskud til det vigtige
Hos TMJ ønsker vi fortsat at styrke apotekets udvikling i en hverdag, der i stadig større omfang påvirkes af omverdenens krav om effektivisering. Det gør vi ved at tænke i LEAN-processer, ved at angribe hverdagens processer på nye kreative måder og ved at udvikle intelligente teknologiske løsninger, der skaber overskud til det vigtige.
Sådan fungerer TMJ Retur
Varer returneres
Apoteket bruger TMJ Retur til at danne en returordre.
Funktionen genkender de enkelte varers data og hjælper apoteket til at pakke varerne, så det bliver let for grossisten at tage imod dem.
Løsningen adviserer elektronisk TMJ om, at der er varer, der skal hentes.
Kvalitetssikring og kreditnota
TMJ sender tidligere returvarer ud til andre apoteker, der har de pågældende varer i restordre.
TMJ sender udløbne, defekte og tilbagekaldte varer retur til leverandøren.
TMJ henter varerne, og kvalitetstjekker indholdet ved ankomst til lageret.
Varer kommer videre
TMJ udsteder kreditnota til apoteket.
TMJ undersøger om andre apoteker har nogle af de pågældende varer i restordre.
Vidste du, Returordre-appen vil give:
Relevante returordreforslag ud fra de batch- og udløbsdata, der kommer ind i systemet i forbindelse med Scan Kasse
- et hurtigere overblik over varer, der kan returneres
- en mindre risiko for manuelle fejl
- en elektronisk oversigt over returordrer
- en hurtigere kreditering
TMJ Driftsmåling
TMJs applikation ’TMJ Driftsmåling’ understøtter apoteket med enkle og let tilgængelige driftsrapporter. Rapporterne er tilgængelige via Portalen på jeres PC samt alle mobile enheder, fx iPhone, iPad etc.
Ved et ”klik” på barometret kommer der yderligere et antal rapporter frem, som mere detaljeret fortæller om pågældende måling.
Ønsker du at få adgang til TMJ Driftsmåling, så kontakt salg.
TMJ Portal
TMJ portal er et innovativt og effektivt værktøj. Omdrejningspunktet for udviklingen af portalen har været, at platformen og indre strukturer spiller sammen på højeste niveau. Hertil at samspillet med samarbejdspartneren fungerer optimalt.
TMJ Portal indeholder en række faciliteter der er udviklet til at være overskuelige og enkle i brugen:
- Restordreoversigt og komprimerede udløbslister
- Faktura katalog
- TMJ Driftsmåling
- Mærkevarekatalog med professionelle tekster og billeder
- Logistik redskaber
- SMS service
- Varebestilling
TMJ Omsorgssalgs database
Med TMJ Omsorgssalgs database hjælper vi vores kunder med at give kunderne den bedst mulige service, hvor databasen kan hjælpe apotekspersonalet til at forslå produkter til afhjælpning af bivirkninger i ekspeditionsøjeblikket.